Articole recente

21 care se confruntă cu senzația maximă de slăbire. Cum să slăbești în 8 săptămâni,

Alte articole din aceeași categorie: Cardio și alergarea pentru slăbit Pentru a înțelege modul în care exercițiile fizice te pot ajuta să slăbești, vom privi succint asupra combustibilului pentru mușchii noștri.

Orice muncă necesită energie. Mașina are nevoie de benzină, gaz sau electricitate dintr-o baterie. Mușchii noștri au nevoie de adenozina trifosfat ATP. Rezervele ATP din organism sunt limitate. Acestea asigură funcționarea mușchilor timp de doar 15 secunde și, prin urmare, trebuie reînnoite în mod constant. Există mai multe modalități de a restabili ATP, dar acum suntem interesați de așa-numită cale aerobă.

Pentru a restabili ATP aveți nevoie de oxigen și încă câte ceva din rezervele noastre. Glucoza din sânge, glicogenul din mușchi și ficat, acizii grași și mușchii noștri, adică aminoacizii, se potrivesc perfect în funcție de rezervoare.

Efectul duratei dietei asupra corpului

Organismul folosește mai întâi glicemia și glicogenul. Cu alte cuvinte, la începutul alergării tale, grăsimea ta nu va fi arsă. Până ce glucoza din sânge și glicogenul nu vor fi consumate, grăsimea va rămânea neatinsă. Abia după minute de rulare, corpul va începe oxidarea grăsimilor.

Deoarece oxigenul este necesar pentru a restabili ATP, acest tip de exercițiu se numește aerob.

Ce anunță meteorologii pentru București

Pe baza acestor explicații, notăm trei reguli: Pentru a arde eficient grăsimea în timpul alergării, avem nevoie de oxigen.

Prin urmare, cel mai bine este să alergați acolo unde există mult oxigen. Începem să slăbim numai după epuizarea depozitelor de glicogen. Prin urmare, cel mai bine este să alergați dimineața pe stomacul gol sau după antrenamentele de forță.

ovidiusebezan.ro | Cum gandesc persoanele care nu au probleme cu greutatea

În acest caz, al doua respirație se deschide timp de zece-cincisprezece minute. 21 care se confruntă cu senzația maximă de slăbire va trebui să ne împăcăm cu faptul că primele treizeci sau patruzeci de minute de cea mai bună pierdere în greutate cu impact scăzut sunt ineficiente.

21 care se confruntă cu senzația maximă de slăbire

Pentru ca organismul să oxideze eficient acizii grași, este nevoie de ajutorul inimii. Prin urmare, iată câteva mici secrete și recomandări Există oare o modalitate mai bună de ardere aerobă a grăsimilor decât alergarea?

Da este. Acesta este un antrenament de circuit. Nu există o diferență mare între stepper, biciclete de antrenament sau elipsoide. Alege-l pe cel care va dăuna minim articulațiilor tale.

Alergarea în parc vara este mai eficientă deoarece există mai mult oxigen. Străduiți-vă să alegeți adidași cu o amortizare bună în talpă. Exercițiile cu greutăți, scăderea în greutate și insulina: cum sunt interconectate toate acestea? Ei bine, am înțeles câte ceva despre alergare sau exercițiile aerobice. Pierdem în greutate declanșând reducerea ATP sub formă de oxidare a acizilor grași. Adică ne consumăm grăsimile. Este posibil să slăbești lucrând cu greutăți?

Sigur, iar în multe cazuri aceasta va fi și mai eficient decât exercițiile cardio. În cazul în care o persoană are diabet de tip 2 sau prediabet, aceasta este practic singura modalitate de a slăbi. Pentru început, vom analiza ce înseamnă rezistența la insulină și cum poate slăbi cineva cu diabet. Această cunoaștere ne va oferi cheia pentru a înțelege cum 21 care se confruntă cu senzația maximă de slăbire slăbești în sală.

Rezistența la insulină Deci, deseori ne confruntăm cu o situație comună: o persoană începe să se alimenteze corect, dar nu pierde în greutate. Mai mult, de îndată ce supraalimentează, începe să se îngrașe. De ce se întâmplă așa? Acest lucru este foarte des cauzat de o tulburare, și anume rezistența la insulină. Ce este insulina? Este unul dintre cei mai importanți hormoni din corpul uman. Rolul său cuprinde creșterea mușchilor, depozitarea grăsimilor și blocarea arderii grăsimilor.

Insulina este secretată de celulele pancreasului. Sarcina sa principală este să se asigure că nivelul de zahăr glucoză din sânge este constant la același nivel. Celulele noastre au nevoie de glucoză ca combustibil.

Dacă celulele musculare au nevoie de glucoză, insulina trimite spre ele glucoză.

Dacă celulele noastre musculare sau celulele hepatice nu au nevoie de glucoză, insulina începe să direcționeze totul în țesutul adipos. Ce se întâmplă când cineva are rezistență la insulină? Rezistența la insulină este o afecțiune care cauzează scăderea sensibilității organismului la insulină. Mușchii și ficatul încetează să mai răspundă la zahăr, iar pancreasul încearcă să corecteze situația și produce insulină.

Excesul de insulină declanșează crearea de noi grăsimi. Deci, ce facem cu diabetul de tip 2 și rezistența la insulină? Avem două vești: una bună și una rea. Să începem cu cea rea. În prezent, diabetul de tip 2 este considerat o afecțiune progresivă incurabilă.

Este imposibil să te tratezi de ea complet. Cum să ții sub control rezistența la insulină Și acum vestea bună. Rezistența la insulină poate fi controlată. Pentru asta trebuie să faci trei lucruri. Trebuie să slăbești, adică să scapi de excesul de țesut adipos. Al doilea. Trebuie să respecți tratamentul prescris de endocrinolog.

21 care se confruntă cu senzația maximă de slăbire

Cu siguranță, împotriva acestei afecțiuni trebuie utilizate toate metodele eficiente de tratament disponibile. Al treilea. Este necesară să crești sensibilitatea țesutului muscular la insulină. Aici vom discuta cum sportul în sală ne ajuta cu asta.

Și dacă aceasta ajută un diabetic să slăbească, atunci poți fi sigură că el va ajuta o persoană sănătoasă mult mai repede. Cum poți reduce nivelul de insulină atunci când deja te alimentezi corect?

Nu mănânci dulciuri, făină, dulciuri, nu consumi băuturi dulci, mănânci porții mici, carbohidrați complecși, dar, în același pierderea în greutate ajută ibs, nivelul tău de insulină este atât de mare încât îți este foarte dificil să slăbești. Acest lucru se întâmplă chiar și în absența rezistenței la insulină.

Dieta consumată, de ce este bună?

Prin urmare, să discutăm cum putem scădea cantitatea de insulină din organism și să slăbim și mai bine. Nivelurile de insulină depind de modul în care este generată energia.

După cum am spus, energia este eliberată în timpul distrugerii ATP adenozina trifosfat. ATP se poate restabili în mod diferit: din glucoză, din grăsime, din glicogen și din proteine. Mai devreme am vorbit despre mecanismul aerobic pentru recuperarea ATP în timpul exercițiilor cardio. Acum vom vorbi despre etapa de recuperare a ATP — glicoliza anaerobă.

Glicoliza anaerobă Prin ce este remarcabilă această etapă, în afară de faptul că aprovizionează organismul cu energie? Prin faptul că glicoliza anaerobă declanșează un întreg lanț de procese adaptive în organism care cresc sensibilitatea țesuturilor la insulină.

Insulina interacționează cu țesuturile noastre și direcționează glucoza spre ele folosind receptori. Dacă dezvolți rezistență la insulină, înseamnă că fie ai puțini receptori, fie aceștia sunt insensibili. Începi să faci exerciții fizice cu greutăți, forțând-ți mușchii să funcționeze. Antrenamentul nu trebuie să fie unul lejer, ci în regim anaerob. Apare o nevoie urgentă de a folosi toată glucoza din sânge. Cum se poate face acest lucru? Singura modalitate este să-ți crești sensibilitatea receptorilor la insulină!

Iată secretul! Chiar dacă nu ai rezistență la insulină sau diabet, această metodă de sensibilizare va funcționa foarte bine și în cazul tău. Deci greutatea pierde viața în regim anaerob. Organismul dorește să obțină toată glucoza pe care o are, deoarece te antrenezi non-stop.

Corpul începe să crească sensibilitatea la insulină și, cel mai interesant, numai în țesutul muscular. Nu sunt grăsimile care funcționează, ci mușchii. Ce se întâmplă mai departe?

21 care se confruntă cu senzația maximă de slăbire

Citește cu atenție! Ai crescut sensibilitatea țesutului muscular la insulină.