Cele mai bune grupuri Facebook pentru fitness, antrenamente și exerciții de motivație

Alăturați vă grupului de pierdere în greutate

Mi se pare că iau prea multe medicamente Stilul de viață joacă un rol important în tratarea tensiunii arteriale crescute. Dacă vă controlați cu succes tensiunea arterială cu un stil de viață sănătos, puteți evita, întârzia sau reduce nevoia de medicamente. Iată 10 modificări ale stilului de viață pe care le puteți face pentru a vă scădea tensiunea arterială și a o menține scăzută.

Aceste modificări au eficiență maximă doar dacă sunt aplicate constant și riguros.

alăturați vă grupului de pierdere în greutate

Pierde kilogramele alăturați vă grupului de pierdere în greutate plus și urmărește-ți talia Tensiunea arterială crește adesea pe măsură ce crește greutatea.

A fi supraponderal poate provoca tulburări de respirație în timp ce dormi apnee în somnceea ce crește și mai mult tensiunea arterială. Pierderea în greutate este una dintre cele mai eficiente modificări ale stilului de viață pentru controlul tensiunii arteriale.

Pierderea chiar și a unei cantități mici de greutate pentru persoanele supraponderale sau obeze poate ajuta la reducerea tensiunii arteriale. În general, vă puteți reduce tensiunea arterială cu aproximativ 1 milimetru coloană de mercur mm Hg cu fiecare kilogram de greutate pe care o pierdeți. În afară de pierderea de kilograme, în general ar trebui să fiți cu ochii pe talie. O talie mai mare decât normalul vă supune unui risc mai mare de hipertensiune arterială.

În general: Bărbații sunt expuși riscului dacă mărimea taliei este mai mare de centimetri.

  • Poate zinc să vă ajute să pierdeți în greutate
  • Produse pentru pierderea în greutate.
  • Piersici buni pentru pierderea în greutate
  • Pierderea în greutate cresc mai înalt

Femeile sunt expuse riscului dacă mărimea taliei este mai mare de 89 de centimetri. Aceste numere variază în funcție de grupurile etnice. Medicul dumneavoastră vă poate informa despre o măsurare corectă a taliei pentru dvs.

40 de moduri distractive de a renunța la dimensiunea unui blugi, Stat!

Exercițiu regulat Activitatea fizică regulată - cum ar fi de minute pe săptămână sau aproximativ 30 de minute în majoritatea zilelor săptămânii - vă pot reduce tensiunea arterială cu aproximativ 5 până la 8 mm Hg dacă aveți tensiune arterială crescută. Este important să fiți consecvenți, deoarece dacă încetați exercițiile, tensiunea arterială poate crește din nou.

Dacă aveți tensiune arterială crescută, exercițiile fizice chia pentru slabit pot ajuta să evitați hipertensiunea. Dacă aveți deja hipertensiune, activitatea fizică regulată vă poate reduce tensiunea arterială la niveluri mai sigure. Câteva exemple de exerciții aerobice pe care le-ați putea încerca pentru a reduce tensiunea arterială includ mersul pe jos, jogging, ciclism, înot sau dans.

Puteți încerca, de asemenea, antrenamente la intervale de intensitate ridicată, care implică alternarea unor rafale scurte de activitate intensă cu perioade de recuperare ulterioară, de activitate mai ușoară. Antrenamentul de forță, de asemenea, poate ajuta la reducerea tensiunii arteriale. Scopul este de a include exerciții de antrenament de forță cel puțin două zile pe săptămână.

Discutați cu medicul dumneavoastră despre dezvoltarea unui program de exerciții potrivit. Mănâncă o dietă sănătoasă Consumul unei diete bogate în cereale integrale, fructe, legume și produse lactate cu conținut scăzut de grăsimi și colesterol vă poate reduce tensiunea arterială cu până la 11 mm Hg dacă aveți tensiune arterială crescută.

35 de activități distractive care nu au chef de mișcare - Pierdere În Greutate

Acest plan alimentar este cunoscut sub denumirea de Abordări dietetice pentru a opri hipertensiunea dieta DASH. Nu este ușor să vă schimbați obiceiurile alimentare, dar cu aceste sfaturi puteți adopta o dietă sănătoasă: Păstrați un jurnal alimentar.

Notarea a ceea ce mănânci, chiar și doar pentru o săptămână, poate arunca o lumină surprinzătoare asupra adevăratelor tale obiceiuri alimentare. Monitorizează ce mănânci, cât, când și de ce.

Franciza Methode Meer

Luați în considerare creșterea potasiului. Potasiul poate diminua efectele sodiului asupra tensiunii arteriale. Cea mai bună sursă de potasiu este mâncarea, precum fructele și legumele, mai degrabă decât suplimentele. Discutați cu medicul dumneavoastră despre nivelul de potasiu cel mai potrivit pentru dumneavoastră. Fiți un cumpărător inteligent.

Citeți etichetele alimentelor atunci când faceți cumpărături și respectați-vă planul de alimentație sănătoasă și atunci când luați masa. Reduceți sodiul în dieta dumneavoastră Chiar și o mică reducere a sodiului din dieta dvs. Efectul aportului de sodiu asupra tensiunii arteriale variază în funcție de grupurile de persoane.

În general, limitați sodiul la 2. Cu toate acestea, un aport mai mic de sodiu - 1. Pentru a scădea sodiul în dieta dvs.

  1. 40 de moduri distractive de a renunța la dimensiunea unui blugi - Pierdere În Greutate
  2. 60 de kilograme pierdere în greutate

Dacă este posibil, alegeți alternative cu conținut scăzut de sodiu pentru alimentele și băuturile pe care le cumpărați în mod normal.

Mănâncă mai puține alimente procesate. Doar o cantitate mică de sodiu apare în mod natural în alimente. Majoritatea sodiului se adaugă în timpul procesării. Nu adăugați sare. Doar 1 linguriță de sare conține 2. Folosiți ierburi sau condimente pentru a adăuga aromă mâncării. Dacă nu simțiți că puteți reduce drastic sodiul din dieta dvs. Dieta dumneavoastră se va regla în timp. Limitați cantitatea de alcool pe care o beți Alcoolul poate fi rău pentru cum să știți dacă grăsimea dvs arzătoare ta.

Consumul de alcool doar cu măsură sau în cazul anumitor boli prezente poate fi total interzis.

Politica De Confidențialitate 35 Activități distractive care nu au chef de mișcare Cu aceste idei creative de dietă și exerciții, vă veți distra în timp ce pierdeți în greutate.

Un pahar de vin roșu poate conține antioxidanți dar consumul de cantități mai mult decât moderate de alcool poate crește de fapt tensiunea arterială cu mai multe puncte. De asemenea, poate reduce eficacitatea medicamentelor pentru tensiunea arterială.

alăturați vă grupului de pierdere în greutate

Renunță la fumat Fiecare țigară pe care o fumezi crește tensiunea arterială timp de câteva minute după ce termini. Încetarea fumatului ajută tensiunea arterială să revină la normal.

Renunțarea la fumat vă poate reduce riscul de boli de inimă și vă poate îmbunătăți starea generală de sănătate. Persoanele care renunță la fumat pot trăi mai mult decât persoanele care nu renunță niciodată la fumat. Reduceți cofeina Rolul pe care cofeina îl joacă în tensiunea arterială este încă dezbătut.

  • Cum să pierdeți grăsimea pe burtă
  • Politica De Confidențialitate 40 de moduri distractive de a renunța la dimensiunea unui blugi, Stat!
  • Pierderea în greutate kp
  • Pot afinele să vă facă să pierdeți în greutate

Cofeina poate crește tensiunea arterială până la 10 mm Hg la persoanele care o consumă rar. Dar persoanele care beau cafea în mod regulat pot avea un efect redus sau deloc asupra tensiunii arteriale.

Deși efectele pe termen lung ale cofeinei asupra tensiunii arteriale nu sunt clare, este posibil ca tensiunea arterială să crească ușor. Pentru a vedea dacă cofeina crește tensiunea arterială, verificați-o în 30 de minute de la consumul unei băuturi cu cofeină. Dacă tensiunea arterială crește cu mm Hg, este posibil să fiți sensibil la efectele de creștere a tensiunii arteriale ale cofeinei.

Discutați cu medicul dumneavoastră despre efectele cofeinei asupra tensiunii arteriale. Reduce-ți stresul Stresul cronic poate contribui la creșterea tensiunii arteriale. Sunt necesare mai multe cercetări pentru a determina efectele stresului cronic asupra tensiunii arteriale. De asemenea, stresul ocazional poate contribui la hipertensiune arterială dacă reacționați la stres consumând alimente nesănătoase, consumând alcool sau fumând.

35 Activități distractive care nu au chef de mișcare

Luați ceva timp să vă gândiți la ce vă face să vă simțiți stresați, cum ar fi munca, familia, finanțele sau boala.

Odată ce știți ce vă provoacă stresul, luați în considerare modul în alăturați vă grupului de pierdere în greutate puteți elimina sau reduce stresul. Dacă nu puteți elimina toți factorii de stres, puteți face față cel puțin acestora într-un mod mai sănătos.

alăturați vă grupului de pierdere în greutate

Încercați următoarele: Schimbați-vă așteptările. De exemplu, planificați-vă ziua și concentrați-vă asupra priorităților. Evitați să încercați să faceți prea mult și învățați să spuneți nu.

Înțelegeți că există unele lucruri pe care nu le puteți schimba sau controla, dar vă puteți concentra asupra modului în care reacționați la ele. Concentrați-vă pe problemele pe care le puteți controla și faceți planuri pentru a le rezolva. Dacă aveți o problemă la locul de muncă, încercați să discutați cu managerul dvs.

Evitați declanșatoarele de stres. Încercați să evitați declanșatoarele atunci când puteți. De exemplu, dacă traficul în oră de vârf pe drumul spre serviciu provoacă stres, încercați să plecați mai devreme dimineața sau să luați transportul public. Evitați persoanele care vă provoacă stres, dacă este posibil.

Boala Huntington - Neurologie si Tulburari Metabolice - Boli rare și simptome - AOP Orphan

Faceți-vă timp să vă relaxați și să faceți activități care vă plac - meditația poate fi un exercițiu bun. Luați timp în fiecare zi pentru a sta liniștit și a respira adânc. Faceți-vă timp pentru activități sau hobby-uri plăcute în programul dvs. Exersează recunoștința.

Cele mai bune grupuri Facebook pentru fitness, antrenamente și exerciții de motivație

Exprimarea recunoștinței față de ceilalți vă poate ajuta să vă reduceți stresul. Monitorizați tensiunea arterială acasă și consultați-vă medicul în mod regulat Monitorizarea la domiciliu vă poate ajuta să țineți cont de tensiunea arterială, să vă asigurați că schimbările de stil de viață funcționează și să vă alerteze pe dumneavoastră și medicul dumneavoastră cu dimensiunea sânului scade după pierderea în greutate la potențiale complicații de sănătate.

alăturați vă grupului de pierdere în greutate

Monitoarele de tensiune arterială sunt disponibile pe scară largă și fără prescripție medicală. Discutați cu medicul dumneavoastră despre monitorizarea tensiunii la domiciliu înainte de a începe. Vizitele regulate la medicul dumneavoastră sunt, de asemenea, cheia pentru controlul tensiunii arteriale. Dacă tensiunea arterială este bine controlată, adresați-vă medicului dumneavoastră cât de des trebuie să o verificați. Medicul dumneavoastră vă poate sugera să o verificați zilnic sau mai rar.

Dacă faceți modificări ale medicamentelor sau ale altor tratamente, medicul dumneavoastră vă poate recomanda să vă verificați tensiunea arterială începând cu câteva zile după modificările tratamentului și cu o săptămână înainte de următoarea întâlnire. Obține asistență Familia și prietenii care vă sprijină vă pot ajuta să vă îmbunătățiți sănătatea.

Aceștia vă pot încuraja să aveți grijă de dvs.

Grupuri Facebook pentru fitness și motivare

Dacă descoperiți că aveți nevoie de asistență dincolo de alăturați vă grupului de pierdere în greutate și prieteni, vă recomandăm să vă alăturați unui grup de asistență. Acest lucru vă poate pune în legătură cu oameni care vă pot oferi un impuls emoțional sau moral și care vă pot oferi sfaturi practice pentru a face față stării dumneavoastră. Dacă în timp urmați aceste sfaturi disciplinat și riguros, numarul medicamentelor pentru tensiune se poate reduce sau se poate chiar renunța cu totul la ele, dar doar după o recomandare a medicului care v-a prescris tratamentul și vă cunoaște evoluția.

Sper ca aceste sfaturi să vă ajute în a avea o calitate a vieții mai bună. Voi reveni și cu alte subiecte pe care mi le sesizați în timpul consultului.

Vă doresc Sănătate multă!