Maria: După

Creșterea pierderii în greutate pentru pcos, Când ceea ce se presupune sănătos este nesănătos în SOP: 5 greșeli - fertil

Ce este PCOS?

Aceste strategii vă pot ajuta. Ce este PCOS?

creșterea pierderii în greutate pentru pcos

Există lucruri pe care orice femeie trebuie să le știe despre PCOS sindromul ovarelor polichisticeun dezechilibru creșterea pierderii în greutate pentru pcos care afectează una din 10 femei pre-menopauză din Statele Unite, potrivit Departamentului Sănătății și Serviciilor Umane din SUA. PCOS provine dintr-o supraproducție de hormoni sau androgeni masculini pe care ovarile unei femei le produc în mod natural.

Această secreție de androgen în exces este responsabilă pentru majoritatea simptomelor PCOS. Din păcate, doar pentru că este o afecțiune comună nu înseamnă că simptomele sunt ușor de gestionat, așa că veți dori să vă asigurați că urmați o dietă PCOS. Care sunt simptomele PCOS?

Polycystic Ovarian Syndrome

Femeile cu PCOS au un nivel mai mare decât normalul de androgeni, ceea ce poate provoca ravagii cu sistemul dvs. PCOS a fost asociat cu efecte grave asupra sănătății, conform CDC - incluzând afecțiuni cardiace, infertilitate, risc crescut de diabet, probleme ale pielii cum ar fi acneeasubțierea părului și obezitate.

Maria: Înainte

Iată alte motive pentru care părul tău ar putea să cadă. Femeile cu PCOS tind să crească în greutate cu ușurință, deoarece au niveluri mai mari decât cele normale de insulină - un hormon produs în pancreasul dvs. Acestea fiind spuse, ar trebui să fie la fel de mică surpriza faptul că între 40 și 80 la sută dintre femeile cu PCOS sunt supraponderale sau obeze. Însă puteți evita să câștigați în greutate - și chiar să scăpați kilograme - cu PCOS dacă urmați aceste recomandări.

Creșterea în greutate Cauze în PCOS

Printre opțiunile pe care le recomandă se numără legumele crucifere, cum ar fi broccoli, conopidă și varza de Bruxel, verdeață, inclusiv salată roșie și arugula, ardei verzi și roșii, fasole și linte, migdale, fructe de pădure, cartofi dulci, dovlecei de iarnă și dovleac. Și există o mulțime de alte beneficii pentru corpul dvs. Nu numai că sunt o sursă minunată de proteine, dar sunt pline de nutrienți care îmbunătățesc simptomele PCOS. Gălbenușul de ou oferă o sursă bună de grăsimi omega-3, fier, folat, vitaminele A, D și E, tiamina și colină.

35 Cele mai bune imagini ale sindromului PCO | Pcos, alimente, fără diete de carbohidrați

Sfat pentru dieta PCOS: mâncați alimente care reduc inflamația Inflamația poate juca un rol în creșterea în greutate PCOS și în cercetarea din Jurnalul nord-american de științe medicale a descoperit că consumul de alimente care ajută la reducerea inflamației poate minimiza simptomele PCOS și îi poate ajuta pe participanții la studiu să piardă în greutate. Whiteson recomandă roșii, kale, spanac, migdale și nuci, ulei de măsline, fructe fără sucuri de fructe, care sunt adesea umplute cu adaos de zahăr și nu au fibra de fructe proaspete, întregipește gras bogat în omega-3 gras.

Sfat pentru dieta PCOS: reduceți anumite alimente Carbohidrații rafinați provoacă inflamații și agravează rezistența la insulină, ceea ce este problematic pentru femeile care suferă de PCOS, potrivit Whiteson.

În general, creșterea pierderii în greutate pentru pcos pe pâine albă, brioșe, produse de patiserie pentru micul dejun, cartofi albi și orice faceți cu făină albă.

creșterea pierderii în greutate pentru pcos

Săriți pastele care enumerează semina, făina de dur sau făina de grâu dur ca prim ingredient pentru că sunt bogate în carbohidrați și sărace în fibre. În schimb, optează pentru paste făinoase din făină de fasole sau din linte - nu vei crede că aceste alternative noi uimitoare de paste!

  • Metformin pentru PCOS și pierderea în greutate - Sănătate -
  • Metformina și pierderea în greutate Sindromul ovarului polichistic sau PCOS este o afecțiune cauzată de o supraproducție a hormonului luteinizant din glanda pituitară.
  • Există un motiv bun pentru care atât de mulți oameni se luptă cu greutatea lor, și are de a face cu hormonul insulină.
  • Dieta slabit 2 kg
  • Pierdere de greutate sfaturi pinterest

De asemenea, veți dori să evitați alimentele care declanșează inflamația, inclusiv margarina, carnea procesată și mâncarea prăjită precum cartofii prăjiți. Sfat pentru dieta PCOS: Asigurați-vă că veți obține suficient iod cât durează detoxifierea de sifon Creșteți-vă dacă ați urmărit sodiul - dacă nu primiți suficient iod din sare iodatăacest lucru ar putea avea impact asupra tiroidei, contribuind la problemele PCOS cu fertilitatea.

Nu sunteți sigur dacă sunteți suficient? Institutele Naționale de Sănătate recomandă administrarea a mcg de iod pe zi. Dacă nu atingeți acest lucru, suplimentarea cu iod vă poate ajuta în pierderea în greutate.

PCOS și obezitate

Studiile au arătat că corectarea deficiențelor de vitamina D poate fi eficientă la îmbunătățirea rezistenței la insulină. Alimentele care vă pot ajuta la nivelul dvs.

Ar trebui să vă verificați nivelul de vitamina D? PCOS, ca multe tulburări, răspunde pozitiv la alegerile proactive ale stilului de viață.

creșterea pierderii în greutate pentru pcos

Aceasta include mișcarea fizică zilnică.