Cum să pierzi cu ușurință grăsimea corporală, CLA Capsule 120caps

Cum să pierzi endomorful de grăsime corporală

Definirea musculară Un endomorf nu are, de regulă, probleme de a câștiga masă și putere musculară cu antrenament, dar, în compensație, de obicei acumulează grăsime cu ușurință, în special în alimentație. Pe internet, se pare că toate informațiile legate de diferitele tipuri fizice se concentrează asupra ectomorfilor, care au dificultăți în a câștiga greutate și masa musculară. Dar endomorphs?

Endomorful — strategii specifice de antrenament si alimentatie Am primit o intrebare foarte interesanta pe mail. Asta, mai ales avand in vedere ca endomorful este interesat in special de arderea grasimilor, si apoi de adaugarea de masa musculara.

Slăbitul din greutate Vs. slăbitul din grăsime | Care e diferența?

In primul rand, pentru cei care nu cunosc cele trei tipuri somatice, sau fenotipuri, sa facem o scurta recapitulare. Sheldon in Practic, imparte oamenii in trei tipuri somatice mari, in functie de forma corpului si predispozitia genetica de a stoca grasime.

O sa vedem cateva strategii specifice, care te pot ajuta sa pui masa musculara, fara prea multa grasime. Raspuns: ATENTIE: In acest articol o sa ma refer la endomorfii naturali, cu predispozitie genetica spre ingrasare, nu la persoanele care au ajuns sa se ingrase datorita stilului sedentar de viata si al alimentatiei gresite.

EXERCITII SI SFATURI PENTRU TIPUL TAU DE CORP Poate ectomorfii își pierd ușor grăsimea

Se pare ca de fiecare data cand cineva scrie un articol despre masa musculara, se adreseaza ectomorfilor sau mezomorfilor. Totusi, strategiile de antrenament si nutritie pentru ectomorfi si mezomorfi nu sunt optime pentru endomorfi, datorita diferentelor metabolice si fiziologice.

Sigur, poti sa mananci la fel ca un ectomorf, si o sa pui masa musculara. Ca endomorf, trebuie sa gasesti un echilibru de alimentatie, care sa iti permita sa pui masa musculara, fara o tona de grasime.

Ectomorf, Endomorf sau Mezomorf?

Strategii alimentare pentru endomorf Pentru endomorfii care incearca sa puna masa musculara, e nevoie de o dieta hipercalorica mananci mai multe calorii decat consumi zilnicla fel ca si la celelalte tipuri somatice. Diferenta este ca nu trebuie sa manance prea multe calorii peste limita de mentenanta un punct de plecare pentru a iti determina limita de mentenanta este sa inmultesti cu 33 greutatea ta — daca ai 90 de kg, limita e in jur de de calorii zilnic.

Mananca mese mici si dese Daca nu mananci pentru perioade lungi de timp, o sa ajungi sa mananci prea mult cand ajungi sa mananci. Mesele mai mici si mai dese iti mentin metabolismul ridicat, ceea ce inseamna ca o sa arzi mai multa grasime. In plus, ajuta si cum să pierzi endomorful de grăsime corporală controlul insulinei hormonul de stocare din corpceea ce inseamna ca se va depune mai putina grasime.

Ce este un endomorf ?

Limiteaza consumul de carbohidrati Consumul de carbohidrati duce la o eliberare de insulina in corp. Dupa cum ziceam, insulina este hormonul de stocare, ceea ce inseamna ca grasimea se va depune mai usor.

Limiteaza-ti consumul de carbohidrati zilnic zahar de orice fel, fainoase, produse de patiserie, paine alba. Totusi, carbohidratii sunt necesari pentru energie si adaugarea de masa musculara, asa ca nu trebuie sa ii elimi complet din alimentatia ta. Nu iti recomand dextroza, maltrodextrina sau alte tipuri de carbohidrati simpli, dupa antrenament.

De luat masa Prezentare generală Fie că doriți să scăpați de kilogramele în exces sau să adăugați o definiție musculară, obținerea de rezultate implică menținerea unei diete sănătoase și exerciții fizice regulate. Dar, în funcție de tipul de corp, unele planuri de dietă și antrenament pot funcționa mai bine decât altele. Dacă aveți un procent mai mare de grăsime corporală și o definiție musculară redusă, este posibil să aveți ceea ce este cunoscut sub numele de corp endomorf.

Muschii sunt pregatiti sa absoarba nutrientii, asa ca e mai important consumul de proteina. Mananca grasimi sanatoase Pe langa proteina si carbohidrati, trebuie sa mananci si grasimi sanatoase: migdale, alune, unt de arahide, avocado, ulei de masline, etc. Grasimile sanatoase ajuta la scaderea indicelui glicemic al unei mese, regleaza metabolismul si ajuta la imbunatatirea mediului hormonal din corp, care va duce la arderea tesutului adipos.

Articole asemanatoare

Mananca mai putin in zilele in care nu te antrenezi In zilele in care nu te antrenezi, nu e nevoie sa consumi la fel de multe calorii. Iti recomand sa consumi carbohidrati doar la micul dejun, si sa mananci legume si fructe pentru acoperirea restului necesar de carbohidrati.

Mananca destula proteina pe zi Proteina este esentiala in adaugarea de masa musculara. Pentru endomorfi, e cu atat mai critica, pentru ca nu trebuie cum să pierzi endomorful de grăsime corporală piarda din masa musculara acumulata, atunci cand se antreneaza sa dea jos grasimea. De exemplu, daca ai 90 kg, ar trebui sa consumi in jur de g de proteina pe zi.

Strategii de antrenament pentru endomorf 1. Asta inseamna repetari intre 6 si 12, cu greutati mai mari.

Ce este un endomorf?

Singurul lucru pe care ai vrea sa il faci faci diferit fata de ectomorfi este sa micsorezi timpul de odihna intre seturi, intre 30 sec — 1 min. Asta te asigura ca arzi mai multe calorii in timpul antrenamentului. Foloseste eficient antrenamentul cardio Evident, o necesitate pentru endomorfi.

Ambele tipuri de cardio au avantaje si dezavantaje. Pentru ca rezervele de glicogen din muschi sunt epuizate dupa antrenamentul cu greutati, corpul va apela la rezervele de grasime pentru energie.

cum să pierzi endomorful de grăsime corporală

In zilele in care nu te antrenezi cu greutati, poti face HIIT sedinte pe saptamana. Antrenamentul HIIT de exemplu, sprinturieste foarte eficient pentru arderea grasimilor. In plus, iti asigura si un antrenament foarte bun pentru picioare.

cum să pierzi endomorful de grăsime corporală

Nu, nu sunt necesare. Daca faci ce ti-am recomandat mai sus, nu o sa ai probleme a pui masa musculara si sa arzi grasimea. Totusi, ca suplimente, poti folosi o pudra proteica din zer, pentru a iti completa necesarul zilnic de proteina.

cum să pierzi endomorful de grăsime corporală

Poti incerca extract de ceai verde foarte eficient in arderea grasimilorsau cafeina in cantitati moderatepentru mai multa energie in timpul antrenamentelor. Am scris un articol complet despre cum iti poti alege suplimentelein functie de scopul tau. Concluzie Datorita diferentelor metabolice si fiziologice specifice, endomorfii au nevoie de strategii specifice de alimentatie si antrenament.

Urmeaza strategiile pe care le-am enumerat mai sus, si o sa fii pe drumul spre un corp suplu si musculos.