Tot ce trebuie să știți despre numărarea macro-urilor pentru scăderea în greutate

Numărarea macrocomenzilor pentru pierderea de grăsimi. MICROS VS. MACROS: CE SUNT, DIETE ȘI MULTE ALTELE - SĂNĂTATE -

Cum să numărați macro-urile: un ghid pas cu pas - Nutriție -

Cu toate acestea, majoritatea oamenilor nu ar folosi o abordare a micronutrienților în dieta, deoarece ar fi dificil de măsurat și de urmărit. Cum functioneaza Oamenii pot folosi abordări diferite în ceea ce privește macronutrienții zilnici.

Apoi, ei ar decide ce procent de calorii din fiecare grup de alimente ar consuma pe baza obiectivelor lor. De exemplu, culturistii care caută să construiască mușchi mănâncă de obicei procente mai mari de proteine, un blocaj de mușchi.

Cum să le numeri

Cei care își urmăresc îndeaproape glicemia pot mânca carbohidrați cu un procent mai mic, deoarece încearcă să-și mențină glicemia. Majoritatea cercetărilor științifice referitoare la macronutrienți implică urmărirea dietei unei persoane și descompunerea acesteia în macronutrienți. Acest lucru este diferit de a cere unei persoane să urmeze o anumită cantitate de macronutrienți și de a vedea dacă slăbește sau atinge alte obiective.

articole de pierdere în greutate cosmopolitană

Prin urmare, este greu de spus dintr-o perspectivă științifică dacă o dietă bazată pe macro este eficientă sau ușor de urmat pentru majoritatea oamenilor. Dietele populare Mai multe diete populare utilizează o abordare bazată pe macro sau o formă a acesteia.

Acestea includ: Dacă se potrivește cu dieta dvs. Macros IIFYM dietă ketogenică ceto dietă Paleo Weight Watchers Deși este posibil ca unele dintre aceste diete să nu se numească în mod explicit o macro-dietă, ele implică consumul unei anumite porțiuni din fiecare grup de alimente.

Video: IMPOSSIBALL ? Flat Earth Documentary (2017) 2021, Iunie

Dietele macro sunt cele care pun accentul pe controlul porțiilor și consumul unei varietăți de alimente în loc să numere caloriile. Aceste diete vă pot ajuta să atingeți o serie de obiective de sănătate, cum ar fi construirea masei musculare, pierderea în greutate, urmarea unei diete mai sănătoase, menținerea nivelului de zahăr din sânge și multe altele.

  • Pierdere în greutate țigări
  • Pagina principala Cum se numără macro-urile: un ghid pas cu pas Ce este mai exact o macro dietă și ar trebui să luați parte?
  • Sfat: Strategia cea mai eficientă pentru pierderea de grăsimi
  • Ce este dieta macro - Cum se numără macro-urile pentru pierderea în greutate
  • Folosit popular de persoanele care caută să scadă în greutate sau să crească masă musculară, numărarea macronutrienților macros vă poate ajuta să atingeți diverse obiective de sănătate.

Este important să rețineți că o dietă macro nu este aceeași cu o dietă macrobiotică. Dieta macrobiotică își are originea în Japonia și se bazează pe principiile tradiționale ale medicinei chineze. Accentuează consumul de alimente simple, organice și de origine locală.

pierderea în greutate popsugar

Este real sau hype? Din nou, nu există multe cercetări cu privire la o anumită dietă macro și la eficacitatea acesteia pentru pierderea în greutate, controlul greutății sau controlul indicelui glicemic.

  1. Cum se numără macrocomenzile un ghid pas cu pas
  2. Poate o persoană obeză să piardă în greutate rapid
  3. Pagina principala Tot ce trebuie să știți despre numărarea macro-urilor pentru scăderea în greutate Cunoscut și sub numele de planul alimentar IIFYM Dacă se potrivește macrourilor dvs.
  4. UN GHID PENTRU STĂPâNIREA MACRO-URILOR - DESPRE TOT -
  5. Arde grăsime în timp ce stați
  6. 12 săptămâni pentru a pierde grăsimea
  7. Premierul pierdere în greutate bradenton

Unii oameni susțin, de asemenea, că nu există o anumită dietă macro, deoarece dieta se bazează pe ideea că macro-urile sunt reglabile. O dietă ceto, care are un conținut scăzut de carbohidrați și numărarea macrocomenzilor pentru pierderea de grăsimi dietă cu conținut scăzut de grăsimi sunt două abordări macro cu planuri alimentare zilnice foarte diferite.

MICROS VS. MACROS: CE SUNT, DIETE ȘI MULTE ALTELE - SĂNĂTATE -

Un dietetician poate lucra cu dvs. Unii experți în sănătate pot pleda pentru o abordare macro-bazată a dietei, deoarece nu restricționează anumite alimente din dieta ta. Nicio mâncare nu este interzisă în mod necesar - ar trebui să se încadreze doar în procentele macro pe care le consumați.

pierde greutatea acv

Când să vorbești cu un profesionist Dacă ați încercat abordarea macro descrisă în liniile directoare dietetice pentru americani fără a obține rezultatele dorite, poate fi timpul să discutați cu un dietetician sau cu medicul dumneavoastră. Un dietetician sau expert în nutriție vă poate recomanda ajustarea procentelor de macronutrienți în funcție de starea generală de sănătate și de obiectivele dietetice.

Asigurați-vă că acordați noii abordări timp de lucru, de obicei aproximativ 2 până la 3 luni, înainte de a decide că trebuie să vă schimbați din nou procentele.

  • Pierdere în greutate inexplicabilă după menopauză
  • Dietul One-Pack Iată doar despre tot ce știm despre pierderea de grăsimi într-o singură frază: Mâncați un subset de calorii, alegeți alimente calitative care vă vor ține pe tine mulțumiți, puternici, sănătoși și hormonali Păstrați și verificați dieta cu formare de forță, o inimă mică și exerciții fizice în afara sala de sport NEPA.
  • Cum se numără macro-urile un ghid pas cu pas
  • Iată cum să spuneți dacă ar trebui să vă urmăriți macrocomenzile - Alimente
  • Flat Earth DocumentaryIunie Doar cât de important este să gestionați macro-grăsimile, carbohidrații și proteinele?

De asemenea, un dietetician sau un expert în nutriție poate vorbi cu dvs. Vrei să subliniezi alimentația sănătoasă și consumul unei diete echilibrate pentru a-ți îndeplini obiectivele și nevoile fizice. Linia de jos Macronutrienții și micronutrienții sunt prezenți în dieta zilnică.

Bazându-vă pe macronutrienți macroutilizați în mod obișnuit de persoanele care doresc să slăbească sau să câștige masa musculară, vă poate ajuta să atingeți o varietate de obiective de sănătate. Aceasta implică urmărirea caloriilor și a tipurilor de alimente pe care le consumați pentru a îndeplini anumite obiective de macronutrienți și calorii. Numărarea macrocomenzilor este relativ ușoară, dar poate fi confuză dacă sunteți nou.

Unii oameni folosesc numărarea macronutrienților pentru a-și ghida consumul de alimente. Există multe diete astăzi care utilizează o abordare de tip macro-numărare, dar nu există multe cercetări privind numărarea macro-urilor.

Demo lecție Excel 2016 - Macrocomenzi - Înregistrare macrocomandă

Dacă nu sunteți sigur de unde să începeți, discutați cu medicul numărarea macrocomenzilor pentru pierderea de grăsimi sau cu un dietetician înregistrat.