Pierde până la 8 lire sterline într-o lună

Pierdere în greutate obiective macro

Ton în sus în timp ce tăiați în jos Ar trebui să poți pierde câteva kilograme într-o lună - dar să o ții, nu cădea victima unei diete stricte, fad, care promite rezultate rapide.

pierdere în greutate obiective macro

Aceste tipuri de planuri vă lasă flămând și nesatisfăcut, ceea ce ar putea îngreuna dieta. Pentru a câștiga jocul cu pierderea în greutate, trebuie să mergi lent și constant.

Cel mai bun mod de a pierde în greutate într-o lună este o combinație între o dietă sănătoasă și exerciții fizice regulate.

O femeie; s Ghid pentru numărarea macro-urilor pentru scăderea în greutate • DIOXYME

Înainte de a începe, consultați-vă medicul pentru urmărirea și sfaturile care se potrivesc nevoilor dumneavoastră specifice de sănătate. Pierdeți greutatea într-o lună, făcând alegeri mai inteligente pentru alimente și fiind activ.

pierdere în greutate obiective macro

Alăturați-vă contorului de calorii MyPlate și beneficiați de acces la planuri gratuite de masă, rețete sănătoase și antrenamente la domiciliu. Veți obține, de asemenea, zilnic calorii și obiective macro pentru călătoria dvs.

Tot ce trebuie să știți despre dieta Bro - Pierdere În Greutate

Nu ratați șansa dvs. Înscrie-te astăzi!

pierdere în greutate obiective macro

Pierde până la 8 lire sterline într-o lună Opt kilograme ar putea să nu pară mult, dar dacă încercați să pierdeți grăsime și nu mușchi, este mai bine să o luați încet. A pierde mai mult de 2 kilograme într-o săptămână înseamnă probabil că ai pierdut ceva mușchi, nu doar grăsime. Ca contribuitor la metabolismul tău, pierderea musculară înseamnă o scădere a capacității de ardere a caloriilor, ceea ce face mai dificilă pierderea în greutate pe termen lung.

Un kilogram de grăsime este egal cu 3.

Pierderea în greutate este diferită pentru femei?

O combinație de dietă și exerciții fizice funcționează cel mai bine. Pentru a pierde 2 kilograme pe săptămână în timpul dietei dvs.

Meditatie pentru pierderea in greutate

Pentru o pierdere mai lentă, dar mai ușor de gestionat, tăiați doar de calorii din dieta dvs. Gestionarea dietei dvs. Începeți să utilizați un calculator de calorii online pentru a determina câte calorii aveți nevoie pentru a vă menține greutatea și apoi scăpați din acest număr de calorii.

Un ghid al femeii pentru numărarea macro-urilor pentru slăbit Cuprins În acest articol, vom trece în revistă toate punctele de vedere ale numărării macro-urilor pentru scăderea în greutate din punctul de vedere al femeii. Vom vorbi despre pierderea în greutate din punct de vedere nutrițional, cu accent pe modul în care lucruri precum consumul de calorii și macronutrienți vă afectează capacitatea de a pierde în greutate.

De exemplu, o femeie sedentară, în vârstă pierdere în greutate obiective macro 30 de ani, care cântărește de kilograme la 5 metri, 6 cm înălțime are nevoie de 2. În timp ce s-ar putea să fiți tentat să restricționați mai mult, femeile nu ar trebui să scadă sub 1.

Account Options

Mâncarea prea mică poate duce la pierderea mușchilor, încetinirea metabolismului și posibile deficiențe de nutrienți. Completează-ți dieta cu opțiuni bogate în calorii, bogate în nutrienți, consumând mai multe fructe și legume, cereale integrale și fasole.

Aceste alimente sunt sărace în calorii și bogate în fibre.

pierdere în greutate obiective macro

Fibra adaugă vrac, astfel încât să vă completați rapid și vă ajută să controlați pofta de mâncare prin încetinirea digestiei, astfel încât să vă simțiți mai mult timp. Proteina slabă, cum ar fi păsările de curte, peștele, carnea roșie slabă, ouăle și soia, aduce, de asemenea, un plus sănătos planului tău de slăbit.

GREUTATE SĂNĂTOASĂ

În timp ce trebuie să vă urmăriți dimensiunile porțiunilor când limitați caloriile, grăsimile sănătoase sunt o sursă importantă de vitamine și nutrienți. Opțiunile bune includ uleiul de măsline, nuci, semințe și avocado. Mâncați trei mese și una sau două gustări distanțate uniform pe parcursul zilei pentru a menține foamea sub control și nivelul de energie. Pentru echilibru, mâncați aproximativ același număr de calorii la fiecare masă și bucurați-vă de o varietate de alimente sănătoase.

Dacă aveți nevoie de ajutor pentru a vă planifica dieta pentru slăbit, consultați un dietetician pentru un plan individualizat. Pregătire la intervale de înaltă intensitate pentru arderea calorică maximă Calculează caloriile arse prin exerciții fizice folosind mai multe variabile, inclusiv greutatea, compoziția corpului, activitatea și durata antrenamentului.

MyFitnessPal

De exemplu, o persoană de de kilograme arde de calorii într-o clasă de aerobic cu impact mare de 30 de minute, în timp ce o persoană de de kilograme arde calorii. Cu cât împingeți mai greu și cu cât mergeți mai mult, cu atât vă ardeți mai multe calorii. Pentru a maximiza arderea caloriilor, luați în considerare să încercați un antrenament cu intervale de intensitate ridicată sau HIIT.

Produsele pentru controlul greutății și pentru pierderea în greutate, sunt bazate pe știință și sunt concepute pentru a te ajuta să îți atingi obiectivele și să beneficiezi de o nutriție echilibrată.

Acest tip de antrenament intens alternează între perioadele de efort maxim și perioadele de recuperare pentru o perioadă determinată de timp, cum ar fi sprintul pentru un minut, urmat de un alergat lent de 4 minute și alternarea celor două pentru un antrenament de 30 de minute.

HIIT vă ajută să ardeți calorii în timpul și după antrenament, ceea ce face o alegere bună atunci când încercați să stimulați pierderea în greutate.

In Articles cheia pentru a face orice dietă sau schimbare în alimentație este să urmăriți ceea ce consumați, având în vedere că este foarte ușor să subestimați câte cal—uri Dar încercarea de a păstra note mentale sau de a le scrie într-un jurnal pe parcursul zilei nu este întotdeauna realistă. Introduceți: aplicații pentru jurnal alimentar. Și văzând ceea ce mănânci de fapt într—o zi poate fi cu adevărat iluminant-este ușor să uiți de toate caloriile care se strecoară în dietele noastre prin gustări, porții supradimensionate și băuturi zilnic. Pentru a urmări cu adevărat bunăstarea dvs.

Ton în sus în timp ce tăiați în jos Activitatea aerobă nu pierdere în greutate obiective macro singura cale de a arde calorii. Ridicarea greutăților folosește câteva calorii în timp ce o faci, iar mușchiul suplimentar pe care îl construiești îți menține metabolismul continuu, chiar și în repaus. Pe parcursul planului de pierdere în greutate de o lună, lucrați-vă mușchii folosind greutăți gratuite, mașini de greutate sau benzi de rezistență cel puțin de două ori pe săptămână timp de 30 de minute.

Pentru a obține cât mai mult din antrenament, ridicați cea mai grea greutate pe care o puteți fără a compromite forma timp de opt până la 12 repetări; odihnește-te și repeta.

Gestionarea dietei dvs. pentru a pierde în greutate

Pe măsură ce devii mai puternic, poate vrei să crești la trei seturi de opt până la 12 repetări. Lucrați fiecare dintre zonele dvs.

pierdere în greutate obiective macro

În timp ce nu veți construi mult mușchi în doar o lună, veți începe să vă tonificați mușchii, așa că veți părea mai potrivit ca și cum vă veți pierde kilograme.