16 8 Dieta de post legată de pierderea în greutate și beneficiile pentru sănătate din studiu -

Pierderea în greutate 16 8. Există mai multe metode de post intermitent.

Riscuri și dezavantaje de post intermitent Postul - adică abținerea de la mâncare pentru perioade determinate de timp - este o practică de lungă durată, care a făcut parte din diverse religii și culturi de pe glob de mii de ani.

16: 8 Dieta de post asociată cu pierderea în greutate și beneficiile pentru sănătate din studiu

O versiune populară a postului intermitent, dieta 8 este un plan simplu care restricționează consumul la o fereastră de 8 ore în fiecare zi. Care este treaba cu postul intermitent? Postul intermitent este o metodă de post structurată care restricționează consumul și consumul de băuturi care conțin calorii la anumite ore din zi. Unul dintre obiectivele principale este de a ajuta adepții să-și reducă consumul total de calorii, să promoveze pierderea în greutate sau să sprijine controlul în greutate.

Una dintre cele mai populare versiuni ale IF este dieta 8, care permite mâncarea unei ferestre de opt ore, urmată de 16 ore de post în fiecare zi, din care din urmă include timpul în care dormiți. Această metodă de dietă își poate datora creșterea în urma faptului că este atât de simplă. În afară de ferestrele de mâncare și de post, nu există reguli de urmat - fără alimente restricționate sau numărarea caloriilor și nici nu este nevoie să vă urmăriți macro-urile.

Mâncați doar ceea ce vă place, spuneți, de la 8 laapoi nu mâncați până la 8 dimineața a doua zi. Ce este atât de grozav despre 8? În timp ce știința privind postul intermitent este încă în primele etape, cercetările promițătoare au arătat o varietate de beneficii potențiale pentru sănătate pentru adepți.

pierde 25 de greutate corporală

Pierderea în greutate Postul intermitent a demonstrat că reduce consumul total de calorii pe parcursul zilei, restricționând timpul pe care vi se permite să îl mâncați. Într-adevăr, o revizuire din decembrie publicată în New England Journal of Medicine a constatat că în studiile pe termen scurt care implică adulți supraponderali sau obezi, IF este la fel de eficientă ca și restricția de calorii în general pentru pierderea în greutate.

Ce este dieta 16: 8 și cum te ajută să slăbești?

Dacă ar putea fi, de asemenea, o binefacere pentru dieters care au lovit un platou de pierdere în greutate. Un studiu din februarie publicat în Jurnalul Internațional al Obezității a constatat că perioadele alternative de restricție energetică calorie - care pot fi realizate prin post - cu perioade de echilibru energetic au permis subiecților să obțină o pierdere mai mare în greutate și grăsime. Cu alte cuvinte, IF vă poate ajuta să evitați procesul metabolic care determină corpul să înceteze vărsarea kilogramelor în timpul unei încercări de slăbit.

Pe scurt: În timp pierderea în greutate 16 8 trebuie făcută mai multe cercetări, IF arată o promisiune pentru pierderea în greutate, fără a fi nevoie de numărarea caloriilor. Inflamatie redusa Cercetările în curs de dezvoltare sugerează, de asemenea, că IF poate ajuta la scăderea inflamației în organism. Inflamarea este răspunsul natural al sistemului dumneavoastră pierderea în greutate 16 8 la vătămare sau infecție, potrivit Harvard Health Publishing.

Când vă învârtiți glezna sau coborâți cu o răceală, corpul dumneavoastră face un atac - condus de o armată de globule albe - pentru a vă ajuta să vă vindecați. În timp ce inflamația poate fi un lucru bun în doze mici, inflamația cronică - declanșată de toxinele din alimente sau din mediu sau, uneori, excesul de celule de grăsime din organism - a fost legată de condiții grave de sănătate, de la diabet la boli de inimă și cancer.

Însă, revizuirea din decembrie în New England Journal of Medicine a constatat că postul intermitent reduce inflamația larg răspândită în organism, ceea ce înseamnă că IF poate ajuta la scăderea riscului de a dezvolta pierderea în greutate ajută ibs boli cronice.

Îmbunătățirea controlului zahărului din sânge Restrângerea numărului de ore pe care le consumi în fiecare zi are un efect direct asupra glicemiei și a nivelului de insulină.

pierderea în greutate maximă pe zi

De ce? Ei bine, atunci când consumi alimente care conțin zahăr, corpul tău eliberează insulină, ceea ce aduce zahărul în celulele tale pentru a fi folosit ca energie.

Pagina principala 8 Dieta găsită eficientă pentru pierderea în greutate, știți totul despre această dietă Dieta 8 este cea mai comună formă de post intermitent. Persoanele care urmează această dietă observă două tipuri diferite de ferestre; fereastră de mâncare și fereastră de post. Cercetări recente arată că dieta 8 este eficientă pentru scăderea în greutate! Cercetări recente arată că dieta 8 este eficientă pentru scăderea în greutate Repere Dieta 8 are nevoie să mănânci 8 ore și să postim 16 ore Dieta 8 este eficientă pentru pierderea în greutate Dieta 8 reduce riscul de cancer și boli de inimă Trebuie să fi auzit despre postul intermitent. Dar știați despre dieta 8?

Cu toate acestea, atunci când postești 16 ore la un moment dat, corpul tău trebuie să ia o pauză din producerea insulinei. Revista din decembrie din New England Journal of Medicine a concluzionat că practicarea IF îmbunătățește reglarea zahărului din sânge, ceea ce poate reduce riscul de a dezvolta diabet zaharat sau diabet. Efecte anti-îmbătrânire Una dintre zonele de cercetare încă în devenire din jurul IF arată că poate ajuta la combaterea efectelor îmbătrânirii - cel puțin la animale.

Un studiu publicat în numărul din iunie-iulie privind Mecanismele îmbătrânirii și dezvoltării a constatat că o dietă restrânsă care utilizează post alternativ de zile a crescut viața rozătoarelor de laborator. Cercetătorii au măsurat moleculele de semnalizare a șobolanilor ERK și PI3K, care sunt asociate cu insuficiența cardiacă legată de vârstă și au ajuns la concluzia că postul de zile alternative poate oferi un efect cardio-protector împotriva îmbătrânirii.

Dieta 8 promovează pierderea efectivă în greutate | ovidiusebezan.ro

Cercetările în acest domeniu sunt noi și sunt efectuate doar la animale până acum, dar rezultatele sunt promițătoare și ar putea duce la o mai bună înțelegere a îmbătrânirii la om. Cum să începeți o dietă rapidă 8 1. Selectați fereastra dvs. Când începeți o dietă 8, primul pas este să vă determinați mâncarea și ferestrele de post.

Mulți oameni care urmează acest plan preferă să mănânce între prânz și Pentru majoritatea oamenilor, este mai ușor să săriți micul dejun, să luați cina înainte de și să renunțați la o gustare târzie-noapte.

Alți oameni pot prefera o fereastră de la 9 la 17 pm, sau chiar o opțiune între 10 șiîn funcție de diferiți factori de viață care afectează masa ideală. În prima săptămână sau cam așa ceva, poate fi necesar să experimentați câteva perioade de timp diferite pentru a determina care funcționează cel mai bine cu foamea și stilul dvs.

De exemplu, dacă sunteți activ și faceți exerciții fizice în mod regulat, este o idee bună să începeți fereastra de mâncare pentru a începe la o jumătate de oră după antrenament, astfel încât să puteți alimenta corect.

Dacă obiectivele dvs. Ușor în ea Nu trebuie să sări mai întâi picioarele într-o fereastră de post de 16 ore.

Dacă nu ați postit niciodată înainte, începeți cu o fereastră de 10 ore și trecând treptat până la 16, creșterea timpului dvs. Acest lucru va permite corpului dvs. Deși nu contează când mănânci în timpul ferestrei selectate, spațierea meselor și gustărilor pe parcursul zilei va ajuta la menținerea foamei la fel, precum și la stabilizarea glicemiei.

Cereale - Orez brun, orez negru, orez alb, grâu spart, grâu, orz, amarant, quinoa și sorg. Lactat - Orice produs lactat cu excepția cazului în care sunteți intolerant la lactoză. Grăsimi și uleiuri - Ulei de măsline, ulei de tărâțe de orez, ulei de rapiță, unt, ghee, maioneză și margarină toate în cantități limitate.

Mâncarea doar a pierderea în greutate 16 8 mese mari pe zi, pe de altă parte, poate duce la amețeli, dureri de cap și oboseală și nu este recomandată. Completează alimentele care conțin substanțe nutritive Cu postul intermitent, nu există nicio restricție asupra alimentelor pe care le puteți sau nu le puteți mânca. Dar dacă doriți să obțineți cele mai mari beneficii, veți dori să optați pentru alimente bogate în nutrienți. Acest lucru vă va asigura că organismul dvs.

5 moduri de a pierde rapid grăsimea

Nu uita să bei Rămâi hidratat este important și în timpul postului. Apa potabilă și cafeaua sau ceaiul neindulcit sunt recomandate chiar și în perioada de post. Bonus: De asemenea, pot ajuta la reducerea foamei. Este important să rețineți că cantitatea de apă pe care o beți este influențată de climatul local, nivelul de activitate și nevoile personale.

Știri culinare Conformitatea cu dieta 8 promovează pierderea efectivă în greutate, au descoperit cercetători de la Universitatea din Illinois. In timp ce de numărare de calorii nu face parte din regimul alimentar 8, perioada de reducere în cursul căreia produsele alimentare este folosit, în mod inevitabil, forțând oamenii să mănânce aproximativ de calorii mai puțin pe zi, ceea ce duce la pierderea in greutate. Astfel de concluzii au fost trase în timpul observării a 23 de participanți. Între orele și ore, voluntarii ar putea mânca tot ce au vrut, dar restul zilei au putut să bea numai apă și băuturi cu zero calorii, cum ar fi ceai negru sau cafea.

Dacă sunteți mai activ sau trăiți într-un climat uscat, cald sau umed, veți avea nevoie de mai multă apă decât cineva care nu este activ fizic sau trăiește într-un climat mai rece. Potrivit unei publicații de la The National Academies of Sciences, Engineering and Medicine - care este încă considerată standard, majoritatea persoanelor sănătoase își îndeplinesc nevoile zilnice de H 2 O lăsând setea să le ghideze.

Riscuri și dezavantaje de post intermitent Limitarea consumului alimentar la opt ore pe zi nu este potrivită pentru toată lumea. Femeile otetul de mere pt slabit sau care alăptează și cele care se luptă cu hipoglicemie conținut scăzut de zahăr din sângeau antecedente de tulburări alimentare, iau anumite medicamente sau au o afecțiune cronică precum boli de inimă, diabet sau boli de rinichi trebuie să se consulte cu un medic înainte de 16 : 8 post sau orice tip de dietă.

De asemenea, unele studii au arătat că limitarea mâncării pe parcursul zilei poate provoca o mâncare crescută în afara ferestrei de post. Pentru unii oameni, acest lucru poate duce la pierderea în greutate sau chiar la creșterea în pierderea în greutate 16 8 pe termen lung, datorită numărului crescut de calorii consumate în timpul unei sesiuni de supraalimentare.

Simptome precum foamea, slăbiciunea, oboseala, amețelile și durerile de cap au fost raportate de către cei care încep doar cu postul intermitent.

  • Ce este dieta 8 și cum te ajută să slăbești?
  • Pierderea de grăsime de bază
  • Dieta 8 promovează pierderea efectivă în greutate | ovidiusebezan.ro
  • Cum să pierdeți greutatea cu hiit
  • Metoda 8 poate stimula învăţarea şi memoria şi poate încetini bolile care afectează creierul.
  • Forum despre Pierderea in greutate | Forumul Medical ROmedic
  • Pagina principala 8 Dieta de post asociată cu pierderea în greutate și beneficiile pentru sănătate din studiu Dietele de post au crescut în popularitate în ultimii ani, dar dovezile științifice care arată că ne mențin sănătoși în timp ce ne ajută să slăbim sunt rare.
  • 16 8 Dieta de post legată de pierderea în greutate și beneficiile pentru sănătate din studiu -

În timp ce aceste simptome se rezolvă într-o săptămână sau două pentru majoritatea oamenilor, unii pot avea efecte secundare continue și ar trebui să oprească IF sau să se consulte cu un expert pentru a se asigura că abordarea lor este sănătoasă și durabilă.