Val 6 slăbire. Dietă de slăbit în funcție de vârstă – de reținut

Pierderea în greutate stanford research

Conținutul

    Politica De Confidențialitate Iată de ce ar trebui să nu mai numărați calorii pentru a slăbi Pentru a pierde în greutate, caloriile nu trebuie să depășească caloriile - așa că urmărirea calilor nu ar fi cheia pentru tăierea excesului de grăsime?

    pierderea în greutate stanford research

    Un nou studiu explică de ce nu este. Și potrivit unui nou studiu publicat de JAMAultimul sfat poate fi cel mai dur dintre toate.

    pierderea în greutate stanford research

    Studiul pe tot parcursul unui an a căutat să testeze eficacitatea unei diete sănătoase cu conținut scăzut de grăsimi versus o dietă sănătoasă cu conținut scăzut de carbohidrați în ceea ce privește pierderea în greutate și dacă capacitatea participanților de a metaboliza anumite macro-uri în acest caz, grăsimi sau carbohidrați joacă un rol în pierdere în greutate.

    Cercetătorii au împărțit de adulți supraponderali în două grupuri: unul dintre ei a fost instruit să mănânce alimente sănătoase cu conținut scăzut de grăsimi, cum ar fi cerealele integrale, carnea slabă, lactatele cu conținut scăzut de grăsimi, leguminoasele și fructele, în timp ce grupul cu conținut scăzut de carbohidrați a ales alimente precum legumele, ulei de măsline, pește gras, avocado, brânzeturi tari, nuci, semințe și produse de origine animală hrănite cu iarbă și pășuni - toate acestea ignorând numărul de calorii.

    A trebuit să facem asta de atâtea ori în trecut.

    pierderea în greutate stanford research

    Școala de sănătate publică Chan, dr. Indiferent dacă jurați sau nu urmărindu-vă caloriile pe MyFitnessPal, acestea sunt Cele mai bune de sfaturi pentru slăbit te va ajuta să scazi greutatea definitiv.

    pierderea în greutate stanford research