Meniu pentru o saptamana

Slabire la picioare. Breadcrumb

Dietă şi slăbire Sănătate Majoritatea femeilor care ţin o cură de slăbire îşi doresc să piardă kilograme de pe fund şi picioare. Dacă te numeri printre ele, iată ce ai de făcut. Nu e de mirare că cele care ţin diete ar vrea să slăbească în special de la talie în jos. Din păcate, silueta în formă de pară slăbeşte mai greu şi necesită eforturi mai mari.

Miercuri, 20 Aprilieora Picioarele si abdomenul sunt doua dintre zonele cu probleme atunci cand vine vorba de slabit. Grasimea din aceste zone duce pe termen lung la aparitia celulitei in exces si la boli cronice. Pentru a putea lupta eficient cu aceasta problema ai nevoie atat de o abordare din punct de vedere sportiv, cat si de una alimentara.

slabire la picioare rata de ardere a grăsimilor

Iata cateva sfaturi oferite de LiveStrong Pasul 1 Calculeaza cate calorii consumi in mod normal intr-o zi, ajutandu-te slabire la picioare tabele gasite in carti de nutritie si pe Internet. Redu calorii zilnic pentru a slabi in mod eficient.

Pasul 2 Consuma alimente bogate in fibre si sarace in grasimi si zahar. Evita alimentele procesate, mancarea prajita, fast-food-ul si produsele de patiserie cu faina alba.

slabire la picioare greutatea thailandeză pierde

Incearca sa consumi cat mai multe legumefructecereale integrale si lactate degresate. Pasul 3 Foloseste o minge de stabilitate si incearca sa o mentii intre spatele tau si un perete. Indeparteaza usor picioarele si lasa-te in jos pana cand coapsele vor fi paralele cu solul. Repeta aceasta miscare de ori, cate seturi.

Cura de slabire pentru picioare si coapse

Tine greutati in maini pentru o eficienta mai mare. Pasul 4 Foloseste o bancuta speciala pentru a face step-up-uri.

Ati constatat ca fusta sau blugii preferati nu va mai sunt buni? Atunci a venit timpul sa actionati activ! Pentru ca picioarele dvs.

Aceasta miscare este cat se poate de simpla, paseste inainte si inapoi cu fiecare picior in parte. Fa seturi de cate repetari pentru fiecare picior in parte. Pasul 5 Trebuie sa tii picioarele apropiate si in maini sa ai greutati. Inainteaza cu piciorul drept si slabire la picioare ambii genunchi.

  • September 25, AM Picioare subțiri în 2 săptămâni.
  • Account Suspended

Genunchiul drept trebuie sa ajunga la un unghi de 90 grade si cel din spate trebuie sa ajunga foarte aproape de sol. Revino in pozitia initiala si fa aceeasi miscare, de data aceasta cu piciorul stang in fata.

Cum sa slabesti in zona stomacului si a picioarelor

Repeta miscarea de ani, in cadrul a seturi. Pasul 6 Tine-te cu mainile de o bara de exercitii fizice si incearca sa-ti aduci genunchii la nivelul pieptului, indoindu-i. Poti purta greutati legate de glezne pentru a intensifica antrenamentul.

Să readucem suplețea și formele frumoase ne ajută alimentația corectă, exercițiile eficiente și… câteva trucuri verificate în timp. Specialiștii în alimentație sunt siguri: pentru a căpăta obiceiuri alimentare corecte și folositoare sau a scăpa de cele dăunătoareomul are nevoie de doar trei săptămâni!

Fa aceasta miscare de ori. Pasul 7 Pozitioneaza-ti calcaiele pe o minge de stabilitate pentru a face niste abdomene mai speciale.

Dietă: Cum să slăbeşti la fund şi la picioare

Aseaza-te pe spate si pune mainile deasupra capului, unindu-le. Indoaie-ti corpul, contractand muschii abdominali.

slabire la picioare efectos secundarios de corp subțire te

Aceasta miscare trebuie repetata in seturi de cate repetari. Pasul 8 Arde grasimi si calorii prin exercitii cardio timp de minute, cel putin de 3 ori pe saptamaa.

slabire la picioare 10 lb scopul pierderii în greutate

Poti alege orice, de la alergat, inot pana la mers pe bicicleta sau plimbari in ritm alert. Pasul 9 Important este sa faci exercitiile speciale de abdomen si picioare in zilele in care nu faci exercitii cardio.

slabire la picioare participarea pasado de pierdere în greutate

Citeste mai multe despre.