Pierde grasimea corpului inferior

Ar trebui să pierd grăsimea înainte de a face abs

Legate de Grăsimea din burtă este cea mai mare grăsime nesănătoasă, încăpățânată. AARP avertizează că persoanele cu grăsime abdominală prezintă un risc mai mare de boli de inimă, diabet, accident vascular cerebral și anumite tipuri de cancer 1.

Cum puteti sa ardeti mai multe grasimi?, Sfaturi esentiale pentru arderea grasimilor

De aceea trebuie să-ți schimbi stilul de viață și să începi să faci mișcare. Mai jos sunt enumerate câteva lucruri pe care le puteți începe pentru a reduce și gestiona grăsimea abdominală. După ce vă încălziți mușchii, faceți o pauză de 10 secunde și începeți cu următoarele exerciții: 1. Ridicarea piciorului mincinos Țintă - Abdominale inferioare, abdominale superioare, glute, hamstrings și quads.

Cum se face Culcă-te pe un covor. Așezați degetele mari sub șolduri, cu palmele plate pe podea. Ridică-ți puțin picioarele de pe podea, ridică privirea spre tavan și cuplează-ți miezul.

Cele mai bune exerciții pentru reducerea grăsimii abdominale la domiciliu și sfaturi de expert

Ar trebui să pierd grăsimea înainte de a face abs este poziția de plecare. Ridicați ambele picioare la 90 de grade și aduceți-le încet înapoi. Chiar înainte de a atinge podeaua, ridicați din nou picioarele. Faceți 3 seturi de 15 repetări.

Ar trebui să pierd burtă grăsime înainte de a lucra abs

Ce sa nu faci - Nu vă așezați picioarele complet pe podea și nu împingeți șoldurile în sus cu mâinile pentru a vă ridica picioarele. Cum se face Stai pe un covor. Așează-ți mâinile în spatele tău, cu palmele plate pe saltea.

🍀 Am slăbit timp de 1 zi fără diete și exerciții - Eu stiu TV

Ridicați picioarele de pe podea și lăsați-vă puțin în spate. Puneți ambele picioare. În același timp, apropiați partea superioară a corpului de genunchi. Reveniți la poziția de pornire. Faceți 2 seturi de 20 de repetări. Ce sa nu faci - Nu vă așezați mâinile prea despărțite în spate. Lovituri cu foarfeca Țintă - Abdominale inferioare, abdominale superioare, glute, hamstrings și quads.

Așezați palmele sub șolduri. Ridicați capul, partea superioară a spatelui și picioarele de pe podea.

97 kg pierdere în greutate

Coborâți piciorul stâng. Chiar înainte de a atinge podeaua, ridicați piciorul stâng și coborâți piciorul drept. Faceți acest lucru de 12 ori pentru a finaliza un set.

Faceți 3 seturi de 12 repetări. Faceți o pauză de 20 de secunde înainte de a trece la următorul exercițiu Ce sa nu faci - Nu faceți acest exercițiu rapid și nu vă țineți respirația în timp ce faceți acest lucru.

Alimente cu indice glicemic ridicat Mancare la conserva Alcool În afară de rearanjarea unică a obiceiurilor alimentare, trebuie să vă îmbunătățiți stilul de viață. Puteți elimina nocivitatea din alimente, dar nocivitatea din voi este chiar mai dificil de îndepărtat.

Crunchii Țintă -Abs inferioare și superioare. Cum se face Așezați-vă pe un covor, flecați genunchii și așezați picioarele pe podea. Așezați un deget mare în spatele fiecărei urechi. Țineți partea din spate a capului cu restul degetelor. Ridicați capul de pe podea. Inițiază mișcarea curbându-te și încercând să ajungi la genunchi cu capul.

Asigurați-vă că inspirați în timp ce vă curbați și expirați în timp ce coborâți. Faceți 2 seturi de 12 repetări. Ce sa nu faci - Nu băga bărbia înăuntru. Crunchii bicicletei Țintă -Abdomenul superior, abdomenul inferior, oblicul, fesierele, hamstrings și quads. Cum se face Așezați-vă pe un covor, flecați genunchii și ridicați picioarele de pe podea.

Cele mai bune 15 exerciții pentru a pierde grăsimea din spate

Pierde greutatea pentru adolescentul fată piciorul stâng în jos și extindeți-l drept. În același timp, ondulați-vă și răsuciți-vă spre dreapta. Încercați să vă atingeți cotul stâng cu genunchiul drept. Îndoaie-te înapoi și adu piciorul stâng înapoi în poziția flexată.

Faceți același lucru cu celălalt picior. Faceți o pauză de 10 secunde înainte de a face următorul exercițiu.

pierde în greutate 2 zile acasă

Ce sa nu faci - Nu vă grăbiți să completați seturile și nu vă băgați bărbia înăuntru. Crunch invers invers pe jumătate așezat Youtube Țintă - Abs inferioare, abdominale superioare și glute. Întindeți-vă și sprijiniți-vă corpul pe coate.

Ridicați ambele picioare de pe podea și apropiați genunchii aproape de nas. Încet, aduceți picioarele în jos în poziția pierderea în greutate legea termodinamicii. Ce sa nu faci - Nu vă răsuciți umerii și nu vă curbați prea mult spatele.

Nu uitați: Există 2 tipuri de grăsime din burtă

Sit-up-uri Țintă - Abs inferioare și superioare. Cum se face Așezați-vă pe un covor, flecați genunchii și așezați călcâiele pe covor. Angajați-vă nucleul și așezați-vă mâinile în partea din spate a capului. Ridicați capul și umerii de pe podea și priviți tavanul. Folosiți-vă puterea de bază pentru a vă ridica corpul de pe podea și pentru a ajunge într-o poziție așezată.

Reveniți încet la poziția de pornire. Ce sa nu faci - Nu vă confundați între ședințe și greutăți. Trebuie să vă așezați literalmente și să coborâți înapoi în poziția inițială pentru a face reprize. Nu vă apropiați coatele în timp ce stați în picioare. Touch Heel Țintă - Oblicuri și abdominale superioare.

Lăsați-vă picioarele flectate, picioarele mai late decât lățimea umerilor și plate.

gute fatburner kapseln

Ține-ți mâinile alături, bărbia în sus, umerii relaxați și nucleul cuplat. Îndoiți-vă lateral și încercați să vă atingeți călcâiul drept cu mâna dreaptă. Îndoiți-vă spre cealaltă parte și încercați să vă atingeți călcâiul stâng cu mâna stângă. Faceți 20 dintre acestea pentru a termina un set. Faceți 3 seturi de 20 de repetări. Faceți o pauză de 20 de secunde înainte de a trece la următorul exercițiu.

Ce sa nu faci - Nu vă așezați picioarele prea aproape de șolduri. Jackknife Crunch Țintă -Abdominale inferioare, abdominale superioare, glute, hamstrings și quads.

Cum să-mi trântesc corpul inferior - viziteazazlatna.ro

Întinde-ți mâinile peste cap. Ținând spatele și gâtul în aceeași linie, ridicați partea superioară a corpului. În același timp, ridicați ambele picioare de pe podea.

Încercați să vă atingeți genunchii cu mâinile. Ce sa nu faci - Nu vă sprijiniți complet capul pe podea între repetări. Răsucire rusească Țintă - Oblicuri, abdominale superioare, abdominale inferioare și glute. Cum se face Așezați-vă pe covor, ridicați ambele picioare, țineți genunchii flecați și lăsați-vă puțin în spate.

Alătură-te palmelor pentru a-ți echilibra corpul. Răsuciți partea superioară a corpului spre stânga și apoi spre dreapta. Ce sa nu faci - Nu vă țineți respirația în timp ce faceți acest exercițiu. Baterii alternative ale degetelor Youtube Țintă - Abs inferioare, abdominale superioare, oblice și glute Cum se face Culcați-vă pe covor și ridicați ambele picioare.

Întindeți mâna în sus, ridicați capul și partea superioară a spatelui de pe podea și cuplați nucleul. Ridică-te și încearcă să-ți atingi piciorul stâng cu mâna dreaptă. Curl înapoi în jos.