13 MODALITĂŢI DE A ARDE GRĂSIMEA - Articole Blog

Cum culturistii ard grasimile

  1. Ardeți grăsime pentru a rămâne cald
  2. Vreau sa slabesc rapid 3 kg
  3. Cumpărați peptide de pierdere a grăsimilor

Planurile nutriţionale regimul eficient de scădere în greutate din culturismul profesionist sunt de regulă împărţite în două categorii distincte: dietele de creștere a masei musculare în sezonul necompetiţional şi cele de definire, înainte de concursuri.

Dar dacă nu vrei să alternezi între cele două cum culturistii ard grasimile pentru că ai de gând să concurezi înviitorul apropiat?

Ardere şi creştere

Cu alte cuvinte, vrei o strategie de dietă care combină avantajele ambelor tipuri de programe de mai sus astfel încât să poţi fi cât mai masiv şi cât mai definit pe parcursul întregului an. Este esenţial să îţi întelegi adecvat tipul somatic, pentru a putea să-ţi păstrezi metabolismul într-o fază optimă pentru dezvoltarea masei musculare.

În programul pe care l-am făcut, hardgainer-ii, vor putea consuma multe alimente bogate în grăsimi, ceea ce îi va ajuta să-şi atingă scopul. Cei care nu au un metabolism atât de rapid vor afla sfaturi despre cum să adaugi masa musculară fără să adauge şi grăsime. Iată o scurtă trecere în revistă a principalelor tipuri somatice Ectomorf: Cum culturistii ard grasimile o constituţie mai degrabă longilină, subţire şi ai dificultăţi în a pune masă musculară.

si pierdere în greutate belleville il

Cea mai bună strategie e să creşti numărul de calorii consumate zilnic punând accentul pe carbohidraţi cu digestie lentă, grăsimi buneşi proteine. Mezomorf: Ai o constituţie atletică şi pui uşor masă musculară.

Arde grăsime și construiește masă musculară cu CLA!

Dar pui, de asemenea, şi o cantitate moderată de grăsime pe măsură ce creşti în greutate. Vezi Rata Metabolică Bazală.

Dar cea mai mare proporţie din ce mănânci ar trebui să fie constituită din alimente integrale: carne slabă, legume şi carbohidraţi complecşi.

Arde grăsime și construiește masă musculară cu CLA! În acest articol îți prezentăm un arzător mai puțin cunoscut cu care arzi grăsimile și construiești masă musculară în același timp! Când ești în perioada creșterii masei musculare acumulezi și grăsimi și când ții o dietă strictă vei pierde și mușchi. Este un ciclu vicios și pe termen lung nu aduce rezultate semnificative.

Endomorf: Creşti în greutate foarte rapid, dar majoritatea kilogramelor sunt reprezentate de grăsime. Acest tip somatic beneficiază cel mai bine de o creştere a ratei metabolice şi de arderea grăsimilor depozitate pentru energie şi declanşarea creşterii musculare.

Cum sa iti transformi corpul intr-o masinarie de ars grasimi

Ce să faci: revizuieşte-ţi programul de antrenament şi nutriţie, incluzând toate sfaturile din lista noastră pe care nu le urmezi deja. Acestea sunt caloriile arse doar pentru procesele fiziologice normale. Deci, aceasta e vestea cea bună: arzi mai multe calorii pentru RMB decât pentru antrenamente.

cum să ardeți grăsimea pe miezul dvs

Sfaturile noastre te vor ajuta să dezvolţi această componentă a arderii caloriilor, fără să trebuiască să măreşti volumul de antrenament. Bineînţeles, ar trebui incluse şi câteva exerciţii care te vor ajuta să arzi şi mai multe calorii. Pot chiar sprijini acumularea de masă musculară, în timp ce arzi grăsimea.

ardeți grăsimea în primul rând

Înmulţeşte-ţi greutatea în kilograme cu 2. Înmulţeşte-ţi înălţimea în cm cu 6. Înmulţeşte-ţi vârsta cu 5.

In plus, daca nu ai prea multa experienta legata de miscarea fizica, poate ca nu vei avea conditia fizica sau dorinta de a sustine antrenamente extrem de solicitante sau care sa te lase fara suflu. Daca ai vreo problema de sanatate sau o leziune, stai de vorba cu medicul tau inainte de a face antrenamente de intensitate mare sau orice fel de antrenament. Daca faci cateva zile de cardio in fiecare saptamana — ceea ce se recomanda pentru slabire — iti vei dori probabil ca numai unul sau doua antrenamente sa intre in categoria de intensitate mare. Poti folosi alte antrenamente pentru a targeta alte zone din fitness precum anduranta si pentru a-i permite corpului tau sa se recupereze. Iata in cele ce urmeaza cateva exemple de antrenamente de intensitate mare: Un antrenament de 20 de minute in ritm alert — poti folosi orice activitate sau aparat, dar ideea este sa ramai in zona de antrenament de intensitate mare.

Bărbaţi: Adaugă primele două numere şi scade al treilea. Apoi adună 5.

Femei: Adună primele două numere şi scade al treilea. Apoi scade încă din rezultat.